Ontzettend goed geknipt, heel aardige eigenaresse. Ik ga zeker terugkomen!
Styled by Houda•Ladies' Haircuts
Ineke•10 months ago
Verified review
Ik ben ontzettend blij met mijn bezoek aan de kapper! Vanaf het moment dat ik binnenkwam voelde ik me welkom en op mijn gemak. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en er werd ook eerlijk en professioneel advies gegeven. Mijn haar ziet er fris, gezond en perfect in model uit. Ben zelf voor knippen gegaan en ga zeker weer terug
Styled by Houda•Ladies' Haircuts
M•10 months ago
Verified review
Show venue reply...
Fijne kapsalon, er wordt goed naar je wensen geluisterd.
Styled by Houda•Ladies' Haircuts
gaelle•11 months ago
Verified review
Show venue reply...
Een hele fijne en relaxte ervaring. Mijn haar is zorgvuldig gewassen en mooi geknipt. Ik ben erg tevreden met het resultaat. Dit wordt zeker mijn vaste kapper vanaf nu!