Ontzettend goed geknipt, heel aardige eigenaresse. Ik ga zeker terugkomen!
Styling door Houda•Vrouwen knippen
Ineke•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben ontzettend blij met mijn bezoek aan de kapper! Vanaf het moment dat ik binnenkwam voelde ik me welkom en op mijn gemak. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en er werd ook eerlijk en professioneel advies gegeven. Mijn haar ziet er fris, gezond en perfect in model uit. Ben zelf voor knippen gegaan en ga zeker weer terug
Styling door Houda•Vrouwen knippen
M•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne kapsalon, er wordt goed naar je wensen geluisterd.
Styling door Houda•Vrouwen knippen
gaelle•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een hele fijne en relaxte ervaring. Mijn haar is zorgvuldig gewassen en mooi geknipt. Ik ben erg tevreden met het resultaat. Dit wordt zeker mijn vaste kapper vanaf nu!