Het was een fijne behandeling. Gezellig gekletst en een fijne sfeer
K.E.•about 3 years ago
Verified review
Fijne behandelingen! Goed personeel!
J.S.•about 3 years ago
Verified review
Het was een snelle en doelmatige behandeling. Ze had verstand van zaken en gaf zelfs aan dat ik teveel tijd had gepland wat niet nodig bleek te zijn. Daarvoor kreeg ik een tegoedbon in de plaats. Kom zeker terug!
R.G.•about 3 years ago
Verified review
Behandeld door Maaike. Goede reininging van het gezicht. Daarnaast was het een fijne en ontspannende behandeling.