Het was een fijne behandeling. Gezellig gekletst en een fijne sfeer
K.E.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandelingen! Goed personeel!
J.S.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een snelle en doelmatige behandeling. Ze had verstand van zaken en gaf zelfs aan dat ik teveel tijd had gepland wat niet nodig bleek te zijn. Daarvoor kreeg ik een tegoedbon in de plaats. Kom zeker terug!
R.G.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeld door Maaike. Goede reininging van het gezicht. Daarnaast was het een fijne en ontspannende behandeling.