Ik ben heel tevreden over deze salon. Twee dames hebben me heel professioneel en erg vriendelijk geholpen. Mijn wenkbrauwen zagen er top uit. Ook fijn dat ze zulke ruime openingstijden hebben. Als kers op de taart kreeg ik ook nog 25 procent korting op mijn IPL behandeling.
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Inge•over 7 years ago
Verified review
Fijne afspraak en mooi resultaat, ik ga zeker terug.
Gel Nails Manicure
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Goede stevige sportmassage
Treatment by Gary•Sports Massage
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
De massage was heel fijn!
Classic Facials
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
The salon personel is really friendly and very professional! I would recommend it.