Ik ben heel tevreden over deze salon. Twee dames hebben me heel professioneel en erg vriendelijk geholpen. Mijn wenkbrauwen zagen er top uit. Ook fijn dat ze zulke ruime openingstijden hebben. Als kers op de taart kreeg ik ook nog 25 procent korting op mijn IPL behandeling.
IPLToon alles…
Inge•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne afspraak en mooi resultaat, ik ga zeker terug.
Gellak manicure
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede stevige sportmassage
Behandeling door Gary•Sportmassage
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
De massage was heel fijn!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
The salon personel is really friendly and very professional! I would recommend it.