Mireille was het beste die met mij op die dag kon gebet! Zij is vakkundig en vriendelijk, mijn haar ziet geweldig uit - ook na meerdere weken. Ik ga zeker terug:)
Styled by Mireille•Ladies' Haircuts
Heni•over 1 year ago
Verified review
Goede kapper. Efficiënt en professioneel, echt een aanrader!
Styled by Babette•Ladies' Haircuts
Caroline•over 1 year ago
Verified review
alles perfect zoals altijd!
Styled by Babette•Ladies' Haircuts
REY•over 1 year ago
Verified review
Very friendly, highly efficient, excellent haircut