Mireille was het beste die met mij op die dag kon gebet! Zij is vakkundig en vriendelijk, mijn haar ziet geweldig uit - ook na meerdere weken. Ik ga zeker terug:)
Styling door Mireille•Vrouwen knippen
Heni•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede kapper. Efficiënt en professioneel, echt een aanrader!
Styling door Babette•Vrouwen knippen
Caroline•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
alles perfect zoals altijd!
Styling door Babette•Vrouwen knippen
REY•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Very friendly, highly efficient, excellent haircut