heel prettige sfeer, vriendelijk, goed geknipt en gefohnt
Styled by Babette•Ladies' Haircuts
Joy•over 6 years ago
Verified review
zoals altijd, perfect!
Styled by Babette•Ladies' Haircuts
DODO•over 6 years ago
Verified review
Babette gaf, zoals ze 15 jaar bij mij doet, mij weer 100% tijd en aandacht en ben weer super happy met mijn coupe. Volgende afspraak staat al weer vast :)
Styled by Babette•
Ladies' HaircutsShow all…
Rosanne•over 6 years ago
Verified review
Zoals vanouds 'Goed'......
Styled by Babette•Men's Haircut
ROB•over 6 years ago
Verified review
Ik kom graag in deze salon, vriendelijk, zeer ervaren personeel