heel prettige sfeer, vriendelijk, goed geknipt en gefohnt
Styling door Babette•Vrouwen knippen
Joy•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
zoals altijd, perfect!
Styling door Babette•Vrouwen knippen
DODO•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Babette gaf, zoals ze 15 jaar bij mij doet, mij weer 100% tijd en aandacht en ben weer super happy met mijn coupe. Volgende afspraak staat al weer vast :)
Styling door Babette•
Kleuren - volledigToon alles…
Rosanne•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals vanouds 'Goed'......
Styling door Babette•Mannen knippen
ROB•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom graag in deze salon, vriendelijk, zeer ervaren personeel