Super blij met mijn biab nagels
Celine is een leuke gezellige meid die goed haar werk doet
Petraâĸalmost 2 years ago
Verified review
Heel vriendelijk ontvangst. Heeft mijn nagels weer laten shinen đ
Jannekeâĸalmost 2 years ago
Verified review
Voor de eerste keer geweest en ik heb duidelijke uitleg gehad en mezelf laten verrassen. Mijn nagels zijn verstevigd en hebben een mooi zomers kleurtje. Klaar voor de vakantie.
Heidyâĸalmost 2 years ago
Verified review
Erg blij mee!
Carolineâĸabout 2 years ago
Verified review
Fijne afspraak gehad, super tevreden met mijn nagels!