Super blij met mijn biab nagels
Celine is een leuke gezellige meid die goed haar werk doet
Petraâĸbijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk ontvangst. Heeft mijn nagels weer laten shinen đ
Jannekeâĸbijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer geweest en ik heb duidelijke uitleg gehad en mezelf laten verrassen. Mijn nagels zijn verstevigd en hebben een mooi zomers kleurtje. Klaar voor de vakantie.
Heidyâĸbijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg blij mee!
Carolineâĸongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne afspraak gehad, super tevreden met mijn nagels!