Het was mijn 1e afspraak bij Sanne. Een hele aardige en rustige vrouw.
Ik heb een heerlijke pedicurebehandeling genoten in een mooie salon.
Complimenten.
Marion•over 1 year ago
Verified review
Fijne behandeling door kundige, leuke dame
Mandy •over 1 year ago
Verified review
Fijne sfeer tijdens de behandeling met goed advies over hoe je het beste je huid kunt onderhouden. De behandeling was erg fijn en rustgevend.
Maartje •over 1 year ago
Verified review
Ze is super vriendelijk en ben kei goed geholpen. Zeker een aanrader!
Tessa•over 1 year ago
Verified review
Sanne is een kundige en prettige specialiste.
De praktijk ruimte heeft een gezellige sfeer waar je je op je gemak voelt.