Het was mijn 1e afspraak bij Sanne. Een hele aardige en rustige vrouw.
Ik heb een heerlijke pedicurebehandeling genoten in een mooie salon.
Complimenten.
Marion•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling door kundige, leuke dame
Mandy •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer tijdens de behandeling met goed advies over hoe je het beste je huid kunt onderhouden. De behandeling was erg fijn en rustgevend.
Maartje •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze is super vriendelijk en ben kei goed geholpen. Zeker een aanrader!
Tessa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Sanne is een kundige en prettige specialiste.
De praktijk ruimte heeft een gezellige sfeer waar je je op je gemak voelt.