Vandaag langs geweest, en ben helemaal tevreden. Goede services en een vriendelijke dame, die je op je gemak laat voelen.
Dankjewel Sandra!
Groetjes,
Shayanne
Shayanne•about 11 years ago
Verified review
snel, hygiënisch, goede prijs.
Anonymous•over 11 years ago
Verified review
Net als de vorige keer, zeer tevreden! Kom weer snel terug
Elena•over 11 years ago
Verified review
Eerste kennismaking met Sandra, warm welkom en uitstekende service.