Vandaag langs geweest, en ben helemaal tevreden. Goede services en een vriendelijke dame, die je op je gemak laat voelen.
Dankjewel Sandra!
Groetjes,
Shayanne
Shayanne•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
snel, hygiënisch, goede prijs.
Anoniem•meer dan 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Net als de vorige keer, zeer tevreden! Kom weer snel terug
Elena•meer dan 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste kennismaking met Sandra, warm welkom en uitstekende service.