Het is altijd zoooo gezellig bij Banu. Ze is heel gastvrij, lief, grappig en niet te vergeten: heel kundig. Altijd de mooiste nagels bij haar.
Treatment by Banu•Builder Gel Manicure
Seda•6 months ago
Verified review
Ontzettend blij met mijn lak!!
Treatment by Banu•Gel Nails Manicure
Anouk•6 months ago
Verified review
Heel nauwkeurig, zeer schoon, heel gezellig, heel gastvrij.
Treatment by Banu•
Hard Gel Extensions & OverlaysShow all…
Sylvia•6 months ago
Verified review
Het is altijd een feest @Sassy BeautyBar.
Je gaat binnen met lach & komt terug met een big smile met mooie nagels en mooie wimpers.
Ons motto:”Samen maken we iets moois”.
Love her!