Het is altijd zoooo gezellig bij Banu. Ze is heel gastvrij, lief, grappig en niet te vergeten: heel kundig. Altijd de mooiste nagels bij haar.
Behandeling door Banu•Builder gel manicure
Seda•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ontzettend blij met mijn lak!!
Behandeling door Banu•Gellak manicure
Anouk•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel nauwkeurig, zeer schoon, heel gezellig, heel gastvrij.
Behandeling door Banu•
AcrylnagelsToon alles…
Sylvia•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Het is altijd een feest @Sassy BeautyBar.
Je gaat binnen met lach & komt terug met een big smile met mooie nagels en mooie wimpers.
Ons motto:”Samen maken we iets moois”.
Love her!