Zoals altijd, volledige professionaliteit, hoge kwaliteit en een prachtig resultaat.
Behandeling door Banu•
Kunstnagels opvullenToon alles…
Aleksandra•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk en goed geholpen!
Behandeling door Banu•Wimperlifting
Michelle•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste ervaring bij Banu, maar de reviews kloppen echt. Banu is een hele aardige dame die je helemaal welkom laat voelen. Ze is technisch goed en heeft m'n gelnagels mooi gemaakt. Zeker een aanrader als je een goede nagelstyliste zoekt.