De manicure is perfect. Ik was in de bioscoop, ik heb een goede film gezien en ze hebben mijn nagels prachtig gemaakt. Ik ben er erg tevreden mee. Ik ga het zeker nog een keer doen. Bedankt Banu!🙏🥰♥️
Behandeling door Banu•Gelnagels
Elena•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd supergezellig en supermooie nagels
Behandeling door Banu•Nagelverlengingen
Seda•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Verhuisd naar Kerkrade, maar Sassy Beauty in Hoogvliet blijft mijn favoriete salon waar ik altijd weer terug kom.
Ik heb nog nooit zo een ervaren dame ontmoet. Alles wat zij doet aan je nagels, lichaam en gezicht is gewoonweg fantastisch. En ze is zooo tof en chill. Zij streeft altijd naar perfectie. Je vertrekt altijd met strakke nagels.
Tot volgende maand.
Behandeling door Banu•Gellak manicure
Maureen•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Banu is the best!!
Behandeling door Banu•Builder gel manicure
Christina•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Super weer. Ontzettend blij met mijn wenkbrauwen de vorm en de kleur en de nagels weer prachtig xx