Manicure niet netjes gedaan, nagellak streperig en nagels niet gelijk in vorm gevijld. M’n nagels worden altijd vrij snel beschadigd van gellak dus koos deze keer voor normale lak. Ik snap dat normale lak langer duurt om te drogen, maar na een uur was het nog steeds niet droog. Topcoat gebruikt was slechte kwaliteit. Ik pakte m’n fietssleutel en alles schoof alle kanten op. Thuis alles er weer afgehaald. 30 euro verder voor niks.
Treatment by Samira •Manicure
Sophie•over 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Altijd fijn hier
Gel Nails Manicure
Sas•over 1 year ago
Verified review
Even wennen dat je gewoon in de open ruimte zit, maar dat maakte de behandeling ook heel efficiënt.
Wimpers laten verven, heel mooi resultaat. Ik ben tevreden.
Dorian•over 1 year ago
Verified review
Fijne ervaring en mooi salon
Treatment by ikram •Brazilian Waxing
Lilian•over 1 year ago
Verified review
Vriendelijke sfeer, leuke gesprekken en wist nog hoe de vorige behandeling was geweest. Je bent dus niet de zoveelste klant op een dag, maar een mens.