super nice treatment, I had a perfect pedicure, cleaned up all the hard skin and nails. Samira is very professional. I would go back, also explore other services there.
Treatment by Samira •Pedicure
Gokce•about 2 months ago
Verified review
Super goede service en weer prachtige nagels 🙏🏻
Sandra •about 2 months ago
Verified review
Vond het deze keer niet zo best.
1 nagel zelfde avond al een stukje vanaf
Eunice•2 months ago
Verified review
Ik ben geweest voor een pedicure + shellac. Nagels zijn mooi gelakt, maar helaas een dag later was de hiel alweer erg ruw en eelt zichtbaar. Erg jammer voor zo’n prijs.
Treatment by ikram •Pedicure
Shalini•3 months ago
Verified review
Show venue reply...
Ik vind het heel vreemd dat ik 6 weken geleden nog €88 betaalde. Wat al er veel is.
Maar de laatste keer was het €100.
Dus in 6 weken tijd €12 duurder geworden.
Hoe kan dit?