Hele fijne, relaxte sfeer. Soms val ik bijna in slaap, zo ontspannen voelen de behandelingen aan.
Stephanie de kok•over 2 years ago
Verified review
Perfekt
Treatment by Margaritha
Eva•over 2 years ago
Verified review
Top 👍
Treatment by Margaritha
Eva•over 2 years ago
Verified review
Elke behandeling ben ik tevreden geweest over het resultaat. De medewerksters zijn professioneel, sociaal en behulpzaam. Het is voor mij vaak een heerlijk momentje voor mezelf, wanneer ik een afspraak bij de salon heb.
Stephanie de K•over 2 years ago
Verified review
Vera was weer heel zorgvuldig en ben weer weg met prachtige nagels. De nieuwe salon brengt weer een fijne sfeer. Voor de feestdagen kom ik ook zeker weer voor een leuk design terug!