Hele fijne, relaxte sfeer. Soms val ik bijna in slaap, zo ontspannen voelen de behandelingen aan.
Stephanie de kok•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfekt
Behandeling door Margaritha
Eva•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top 👍
Behandeling door Margaritha
Eva•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke behandeling ben ik tevreden geweest over het resultaat. De medewerksters zijn professioneel, sociaal en behulpzaam. Het is voor mij vaak een heerlijk momentje voor mezelf, wanneer ik een afspraak bij de salon heb.
Stephanie de K•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vera was weer heel zorgvuldig en ben weer weg met prachtige nagels. De nieuwe salon brengt weer een fijne sfeer. Voor de feestdagen kom ik ook zeker weer voor een leuk design terug!