Salon ruikt gelukkig niet naar gellak of andere chemische producten in tegenstelling tot andere salons. Margaritha werkt hygiënisch en professioneel en geeft eventueel advies. Ik kom zeker terug!
Treatment by Margaritha
Louisa•almost 3 years ago
Verified review
super goed kom zeker terug wimpers zijn nog steeds goed
Cassandra•almost 3 years ago
Verified review
Super tevreden echt hele lieve dame😁
Romanie•almost 3 years ago
Verified review
Zoals altijd, goede service en de wimpers worden goed aangebracht.