Salon ruikt gelukkig niet naar gellak of andere chemische producten in tegenstelling tot andere salons. Margaritha werkt hygiënisch en professioneel en geeft eventueel advies. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Margaritha
Louisa•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
super goed kom zeker terug wimpers zijn nog steeds goed
Cassandra•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden echt hele lieve dame😁
Romanie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd, goede service en de wimpers worden goed aangebracht.