Vera is the best, always on time, always beautiful work.
Tanya•over 3 years ago
Verified review
I absolutely love my french manicure!
Treatment by Margaritha
Gabriela•over 3 years ago
Verified review
er word met precisie gewerkt
Treatment by Margaritha
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Elke nagel, een voor een met perfectie gevormd en gelakt.
Treatment by Margaritha
KaMing•over 3 years ago
Verified review
- Nooit problemen gehad dat de biab afbreekt! Blijft super zitten.
- Pluspunt is zeker dat er snel gewerkt wordt. Werkt snel en tegelijkertijd wordt er aandachtig gewerkt.