Vera is the best, always on time, always beautiful work.
Tanya•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
I absolutely love my french manicure!
Behandeling door Margaritha
Gabriela•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
er word met precisie gewerkt
Behandeling door Margaritha
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke nagel, een voor een met perfectie gevormd en gelakt.
Behandeling door Margaritha
KaMing•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
- Nooit problemen gehad dat de biab afbreekt! Blijft super zitten.
- Pluspunt is zeker dat er snel gewerkt wordt. Werkt snel en tegelijkertijd wordt er aandachtig gewerkt.