Altijd goed, werken snel en precies. Échte professionals.
Treatment by Margaritha
Karin•over 3 years ago
Verified review
Ik kom er al jaren en ben altijd tevreden over het resultaat.
Ze hebben tegenwoordig ook wegwerp stickers voor op de nagelvijl voor een extra hygienische behandeling.
Treatment by Margaritha
KaMing•over 3 years ago
Verified review
Altijd geweldig!
Treatment by Margaritha
Valerie•over 3 years ago
Verified review
Perfecte finish en glans, keer op keer. Precies gevijld hoe ik ze wil.