Altijd goed, werken snel en precies. Échte professionals.
Behandeling door Margaritha
Karin•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom er al jaren en ben altijd tevreden over het resultaat.
Ze hebben tegenwoordig ook wegwerp stickers voor op de nagelvijl voor een extra hygienische behandeling.
Behandeling door Margaritha
KaMing•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd geweldig!
Behandeling door Margaritha
Valerie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfecte finish en glans, keer op keer. Precies gevijld hoe ik ze wil.