Ik ga hier al ruim 2 jaar met plezier heen voor m’n maandelijkse manicure en pedicure!
Behandeling door Margaritha
Fatima•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
After several bad experiences with other salons, I finally found what I was looking for. The salon is very pleasant, Margaritha is very professional and welcoming, she always gives valuable advice. I am always very happy with all the treatments that I choose and that she does with great care. I strongly recommend to try once, you will see you will always come back!
Behandeling door Margaritha
Fatma•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi resultaat, kom vaker terug.
Behandeling door Margaritha
Eline•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent Service
Behandeling door Margaritha
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Manicure is hier echt goed gedaan, Ik ben erg blij, vooral de laatste keer - het houdt nog steeds, hoewel het drie weken geleden was.