Perfect, gewoon echt een top zaak. Niet overpriced (zelfs under) en echt de kwaliteit waar je voor gaat. Geen poespas.
Behandeling door Margaritha
Veronica•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect, alle meiden zijn ontzettend professioneel.
Behandeling door Margaritha
Natasha•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Normaliter laat ik m’n nagels door Margaritha doen, maar dit keer ben ik geholpen door Julia. Zij is net zo goed en professioneel. Werkt snel en zeer secuur. Heel erg tevreden! Ik zou iedereen een behandeling aanraden