Ga er al een paar jaar vind MargaritA de beste geen andere salon heeft het beter gedaan
Treatment by Margaritha
Sabrina•over 3 years ago
Verified review
Super veel complimenten gekregen over mijn nagels en zelf ook meer dan tevreden 😍
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Fijne salon, vriendelijk personeel en altijd een mooi resultaat!
Treatment by Margaritha
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Ongeveer 1,5 jaar geleden voor het eerst mijn nagels laten doen bij Schoonheidssalon 1993, aangezien mijn vaste salon geen plek had. Sindsdien ben ik nooit meer ergens anders heen gegaan. Prettige, schone en mooie salon. Als je niet alleen mooie nagels wilt, maar ook echt een me time feeling wilt ervaren ben je hier op het juiste adres.