Ga er al een paar jaar vind MargaritA de beste geen andere salon heeft het beter gedaan
Behandeling door Margaritha
Sabrina•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super veel complimenten gekregen over mijn nagels en zelf ook meer dan tevreden 😍
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, vriendelijk personeel en altijd een mooi resultaat!
Behandeling door Margaritha
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ongeveer 1,5 jaar geleden voor het eerst mijn nagels laten doen bij Schoonheidssalon 1993, aangezien mijn vaste salon geen plek had. Sindsdien ben ik nooit meer ergens anders heen gegaan. Prettige, schone en mooie salon. Als je niet alleen mooie nagels wilt, maar ook echt een me time feeling wilt ervaren ben je hier op het juiste adres.