Erg prettige ervaring. Tijdens de behandeling lekker een kerstfilm wegkijken. Nagels zijn erg mooi. Er was een nagel waarvan de gellak een beetje los raakte maar door de week garantie was dat snel weer gemaakt en zijn ze weer perfect.
Treatment by Margaritha
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Altijd tevreden
Ahlam•over 4 years ago
Verified review
Zoals altijd perfect
Treatment by Margaritha
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Fijne salon met professionele behandelingen, maar informele sfeer. Goede plek om te ontspannen.