Erg prettige ervaring. Tijdens de behandeling lekker een kerstfilm wegkijken. Nagels zijn erg mooi. Er was een nagel waarvan de gellak een beetje los raakte maar door de week garantie was dat snel weer gemaakt en zijn ze weer perfect.
Behandeling door Margaritha
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden
Ahlam•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd perfect
Behandeling door Margaritha
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon met professionele behandelingen, maar informele sfeer. Goede plek om te ontspannen.