Een aanrader! Professionele service in een gastvrije sfeer. De dames deden echt hun best te voorzien in mijn wensen, ook al veranderde die ter plekke nog.
Behandeling door Margaritha
Latifa•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
..
Behandeling door Margaritha
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Gellak met matte finish. Prachtig!!!
Behandeling door Margaritha
Lisette•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super behandeling gehad, mijn wimpers zien er weer goed uit!! Ook een erg mooie salon.