Ik had een basic gezichtsbehandeling, maar de volgende dag werd ik wakker met vijf enorme en pijnlijke ontstekingen. Had beter niet kunnen gaan.
Classic Facials
Anonymous•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Een dag na de behandeling zag ik dat ik een stuk of 4 wondjes heb rondom mijn wenkbrauwen, waarvan 1 heel duidelijk zichtbaar. Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling... Ik wilde een foto toevoegen aan de review maar volgens mij kan dat niet. Verder altijd erg tevreden maar dit is jammer...
Treatment by charissa•Eyebrow Waxing
Bente•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Clean place, friendly staff
Treatment by charissa•Ladies' Leg Waxing
Viktorija•over 6 years ago
Verified review
Eerste keer. Hele fijne behandeling en erv tevreden met het eindresultaat. Ik kom zeker terug!