Ik had een basic gezichtsbehandeling, maar de volgende dag werd ik wakker met vijf enorme en pijnlijke ontstekingen. Had beter niet kunnen gaan.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een dag na de behandeling zag ik dat ik een stuk of 4 wondjes heb rondom mijn wenkbrauwen, waarvan 1 heel duidelijk zichtbaar. Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling... Ik wilde een foto toevoegen aan de review maar volgens mij kan dat niet. Verder altijd erg tevreden maar dit is jammer...
Behandeling door charissa•Wenkbrauwen harsen
Bente•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Clean place, friendly staff
Behandeling door charissa•Vrouwen harsen - benen
Viktorija•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer. Hele fijne behandeling en erv tevreden met het eindresultaat. Ik kom zeker terug!
Behandeling door charissa•Wimpers en/of wenkbrauwen verven