De dame die me behandelde was erg aardig. Maar het ging allemaal wat gehaast omdat ze blijkbaar een dubbele boeking had. Ze kondigde een aantal keer dat ze ‘het even snel’ ging doen, waardoor ik ook bijna in de stress schoot. Vervolgens moest ik me opfrissen - heel goed, maar het doekje in een open prullenbakje doen - niet bepaald leuk om te zien. Wat ik het vervelendst vond: ze zei dat mijn achterkant extra geld kostte omdat ik een Brazilian had geboekt. De achterkant hoort er ook al-tijd bij bij een Brazilian, bij letterlijk elke salon waar ik ooit ben geweest. Haar definitie is dus incorrect. En áls je al een andere definitie aanhoudt dan elke andere salon, dat mag, maar dan moet je dat van tevoren, bij het boeken al aangeven. Nu ben ik 5 euro extra kwijt, waardoor ze alsnog niet goedkoper is dan andere salons in de buurt, is het heel haastig gebeurd terwijl ik uiteindelijk tien minuten eerder dan gepland alsnog buiten stond. Dan had ze op z’n minst nog de tijd kunnen nemen om extra haren op mijn lies die helemaal niet gewaxt zijn, te controleren. (Ik heb het dan niet over de afgebroken of ingegroeide haartjes aan de bovenkant)
Behandeling door charissa•Vrouwen harsen - benen
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Robin is heel snel en precies, snapt direct wat je bedoeld.