Chareau is een fijne salon waar ze secuur werken. Mijn wenkbrauwen en wimpers heb ik laten verven. Erg mooi!
Marjolijn•over 10 years ago
De behandeling was heel fijn, professioneel en gezellig.
Anonymous•over 10 years ago
Verified review
Friendly service and great result. Will be back.
Lauren•over 10 years ago
Verified review
Hele fijne salon! Behandeling was super, fijne sfeer, heerlijk kopje thee en Deskundig advies.
Anonymous•over 10 years ago
Verified review
Chareau is een mooie, schone salon met een hele fijne sfeer. Het personeel is heel vriendelijk en gaat, nog belangrijk, heel professioneel en prettig met haar klanten om.