Chareau is een fijne salon waar ze secuur werken. Mijn wenkbrauwen en wimpers heb ik laten verven. Erg mooi!
Marjolijn•meer dan 10 jaar geleden
De behandeling was heel fijn, professioneel en gezellig.
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Friendly service and great result. Will be back.
Lauren•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon! Behandeling was super, fijne sfeer, heerlijk kopje thee en Deskundig advies.
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Chareau is een mooie, schone salon met een hele fijne sfeer. Het personeel is heel vriendelijk en gaat, nog belangrijk, heel professioneel en prettig met haar klanten om.