Geweldige salon boven de cosmo kapper met professionele en aardige vrouwen die vol enthousiasme werken! Een aanrader!
Flore•about 11 years ago
Verified review
Heel goed en professioneel gewerkt, aardige dame!
Anonymous•about 11 years ago
Verified review
Kom al jaren bij Robin en Charissa voor m'n wenkbrauwen! Ze zijn de beste :) x een trouwe klant
Nina•about 11 years ago
Verified review
Voor mijn allereerste pedicure was dit een perfecte salon. Fijne behandeling, enthousiast geholpen, goede sfeer.
Gelijk een gezichtsbehandeling geboekt voor volgende week.
Suzanne•about 11 years ago
Verified review
Genoten van een heerlijk relaxte massage. Voor herhaling vatbaar!