Geweldige salon boven de cosmo kapper met professionele en aardige vrouwen die vol enthousiasme werken! Een aanrader!
Flore•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed en professioneel gewerkt, aardige dame!
Anoniem•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom al jaren bij Robin en Charissa voor m'n wenkbrauwen! Ze zijn de beste :) x een trouwe klant
Nina•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor mijn allereerste pedicure was dit een perfecte salon. Fijne behandeling, enthousiast geholpen, goede sfeer.
Gelijk een gezichtsbehandeling geboekt voor volgende week.
Suzanne•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Genoten van een heerlijk relaxte massage. Voor herhaling vatbaar!