Ik kom al enkele jaren bij Julia voor een gezichtsbehandeling en epileren. Ben zeer tevreden over haar werk, de sfeer en de prijs/kwaliteitsverhouding.
Treatment by Julia•
Classic FacialsShow all…
marjolijn•over 2 years ago
Verified review
Opnieuw een heel fijne reinigingsbehandeling en wenkbrauwbehandeling. Julia is ontzettend kundig en secuur. Volgende behandeling is weer gepland.
Treatment by Julia•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Eline•over 2 years ago
Verified review
Fijne salon, Julia was erg aardig en heeft m'n bovenlip goed gewaxt en nauwkeurig ook de fijne haartjes weggehaald. Ik kom zeker terug!
Treatment by Julia•Face Waxing
Isabelle•over 2 years ago
Verified review
Zoals altijd goed!
Treatment by Julia•Eyebrow & Eyelash Tinting
Laurien•over 2 years ago
Verified review
Julia is zeer professioneel en aardig. 100% aan te raden