Ik kom al enkele jaren bij Julia voor een gezichtsbehandeling en epileren. Ben zeer tevreden over haar werk, de sfeer en de prijs/kwaliteitsverhouding.
Behandeling door Julia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
marjolijn•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Opnieuw een heel fijne reinigingsbehandeling en wenkbrauwbehandeling. Julia is ontzettend kundig en secuur. Volgende behandeling is weer gepland.
Behandeling door Julia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Eline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, Julia was erg aardig en heeft m'n bovenlip goed gewaxt en nauwkeurig ook de fijne haartjes weggehaald. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Julia•Vrouwen harsen - gezicht
Isabelle•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd goed!
Behandeling door Julia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Laurien•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia is zeer professioneel en aardig. 100% aan te raden