Heerlijk! Eens in de zoveel tijd boek ik de meest uitgebreide gezichtsbehandeling en dat is ruim een uur genieten, met zichtbaar resultaat!
Treatment by Julia•Classic Facials
J.L.•over 2 years ago
Verified review
Voor het eerst mijn wenkbrauwen geverfd, maar het resultaat is erg mooi geworden. Was bang dat het te donker zou worden, en hier hield ze goed rekening mee. Julia is vakkundig en voelde me op mn gemak bij haar. Kom zeker terug!
Treatment by Julia•Eyebrow & Eyelash Tinting
Aniek•over 2 years ago
Verified review
Zoals altijd, vertrouwd, zorgvuldig, professioneel.
Treatment by Julia•
Face WaxingShow all…
Ingrid•over 2 years ago
Verified review
Zoals altijd enorm goed geholpen en weer blij met het prachtige resultaat!
Treatment by Julia•Eyelash Extensions
Rachel•over 2 years ago
Verified review
Heel fijne behandeling! Heel ontspannend en behandeling met zorg gedaan.