Heerlijk! Eens in de zoveel tijd boek ik de meest uitgebreide gezichtsbehandeling en dat is ruim een uur genieten, met zichtbaar resultaat!
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
J.L.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst mijn wenkbrauwen geverfd, maar het resultaat is erg mooi geworden. Was bang dat het te donker zou worden, en hier hield ze goed rekening mee. Julia is vakkundig en voelde me op mn gemak bij haar. Kom zeker terug!
Behandeling door Julia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Aniek•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd, vertrouwd, zorgvuldig, professioneel.
Behandeling door Julia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Ingrid•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd enorm goed geholpen en weer blij met het prachtige resultaat!
Behandeling door Julia•Wimperextensions
Rachel•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne behandeling! Heel ontspannend en behandeling met zorg gedaan.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen