Ik kom hier graag naar terug! Julia heeft veel aandacht voor haar klanten. Heel fijn!
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anouk•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer top! Zo pijnloos en comfortabel dat ik zelfs regelmatig in slaap val. Het resultaat is ook altijd perfect. Julia werkt heel nauwkeurig en dat is te zien. Elk wimpertje op de goede plek. Ik zou Julia bij iedereen aanraden!
Behandeling door Julia•
Wimper permanentToon alles…
Mirthe•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn behandeling bij Julia. Ze is erg kundig in haar vak, denkt met je mee en ze is heel vriendelijk. Het bezoeken waard!
Behandeling door Julia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Janneke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne en professionele behandeling!
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Nieske•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al een paar jaar bij Julia.
Ik vind haar nog steeds een ontzettend goede schoonheidsspecialiste, en een warme persoonlijkheid.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen