Ik ben altijd erg tevreden over het werk van Julia. Sinds een aantal maanden verf ik mijn wenkbrauwen, maar ik vond dit vooral de eerste keer wel spannend. Ik wilde het namelijk wel een 'natuurlijke'-look hebben. Julia dacht goed met me mee welke kleur het beste zou passen. Daarnaast doet ze al zeker 1,5 jaar mijn wenkbrauwen (treaden) - ook dat doet ze naar wens!
Behandeling door Julia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Laurien•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon.
Behandeling door Julia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Nicole•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn mooie wimpers die met zorg en precisie verzorgd worden. Dankjewel! 🙏